وام با سند خودرو

ارائه وام روی سند ماشین، خدمتی از گروه راپیت لون

اگر برای انجام امور مالی و سرمایه گذاری‌های خود به وام نیاز دارید و یا برای تأمین سرمایه خود از روش های طولانی و پیچیده استفاده می‌کنید، با معرفی یکی دیگر از خدمات مالی گروه راپیت لون همراه باشید تا با روشی ساده و مفید برای دریافت وام، یعنی وام با سند خودرو آشنا شوید.

مراحل تأمین منابع مالی برای سرمایه گذاری و یا رفع مشکلات مالی، به طور معمول سخت، پیچیده و مستلزم داشتن تضمین‌های با ارزش مالی بسیار بالا و معتبر می‌باشد که در برخی موارد، گرفتن وام را ناممکن و یا بسیار طولانی می‌کند.

وام روی سند خودرو، یکی از خدمات گروه راپیت لون می‌باشد که شرایط دریافت وام فوری و به دور از هرگونه پیچیدگی را فراهم کرده است. با این روش به سادگی می‌توانید وام و سرمایه مورد نیاز خود را به دست آورید. در صورت داشتن شرایط، فقط با یک تماس تلفنی ساده و یا پرکردن فرم درخواست وام، و مشاوره با کارشناسان، به مبلغ وام مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. دیگر نیازی به طی کردن مراحل طولانی و سخت نیست. وام با سند خودرو همه چیز را برای شما آسان کرده است!

چرا وام با سند ماشین؟

شاید این پرسش وجود داشته باشد که چرا وام روی سند ماشین پرداخت می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که، امروزه به دلیل رشد زیاد قیمت خودروهای شخصی، خودرو دیگر یک کالای مصرفی به حساب نمی‌آید. بنابراین با توجه به ارزش قیمتی بالای آن‌ها، داشتن خودروی شخصی، مزیتی مانند تضمین اعتباری برای وام را داراست. در موسسه مالی و اعتباری راپیت لون، که از تضمین‌های معتبری مانند خودرو برای ارائه خدمات مالی استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توان با رهن قراردادن سند مالکیت، وام روی سند خودرو را درخواست داد و مبلغ مورد نیاز خود را دریافت نمود.

وام با سند خودرو
رپیت لون | وام فوری | وام آزاد

گروه سرمایه گذاری راپیت لون

ارائه دهنده انواع وام فوری

شرایط وام روی سند خودرو

برای دریافت انواع وام با سند خودرو، راه‌کار آسانی وجود دارد. در عین حال باید توجه کنید که شرایطی هم برای ارائه این خدمات مالی است، که در صورت دارا بودن این شرایط و ویژگی ها، به آسانی وام را دریافت خواهید کرد. از جمله شرایط آن ثبت پلاک وسایل نقلیه شخصی در شهرهای تهران و کرج، و همچنین ارزش قیمتی خودروی شما می‌باشد، چرا که مقدار وام با توجه به ارزش گذاری و قیمت روز خودرو محاسبه می‌شود.

پلاک خودرو باید در تهران و یا کرج ثبت شده باشد و آدرس درج شده در برگه سبز مالکیت خودرو باید در شهر تهران یا کرج باشد.

در زمان درخواست وام با سند خودرو، باید توجه کنید که قیمت خودروی شما بالاتر از مبلغ 300 میلیون تومان باشد.

وام روی سند ماشین، فقط به گروه خودروهای سواری تعلق می‌گیرد. و این وام به خودروهایی مانند کامیون، کامیونت، وانت و... ارائه نمی‌شود.

انواع وام با سند خودرو

در حال حاضر وامی که از روی سند خودرو پرداخت می‌گردد، از تضمین سند مالکیت خودرو و ماشین شخصی است، که این وام به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت چند ماهه ارائه می‌شود و همچنین خود وام نیز قابل تمدید می‌باشد.

وام روی سند خودرو با سفته

پرسشی که گاهی مطرح می‌شود این است که، آیا با سفته نیز می‌توان درخواست وام از طریق سند خودرو را داد؟ پاسخ این است که برای دریافت وام با سند ماشین، کافی‌ست که خودرو در رهن موسسه قرار گیرد.یعنی به طور معمول، نیازی به تضمین دیگری جهت بازپرداخت نمی‌باشد. در برخی موارد اگر سفته و یا هرگونه چکی دریافت شود، بیشتر در جهت تضمین وام، برای بعضی از شرایط خاص است. بنابراین دریافت وام، بدون نیاز به سفته و یا چک می‌باشد.

تامین سرمایه آسان از گروه راپیت لون

مزیت وام روی سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو، مزیت‌هایی نسبت به سایر روش‌ها دارد. این مزیت‌ها شامل کاهش هزینه‌های تامین مالی برای مشتریان است. همچنین دریافت وام این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند، تا در مواقعی که به یک وام نیاز داشته باشند، بدون مراجعه به بانک‌ها، از این خدمات استفاده کنند، و بدون نیاز به هرگونه سپرده گذاری و ضامن حقیقی، وام را از طریق رهن سند ماشین خود دریافت نمایند.

برای دریافت مبلغ وام از روی سند خودرو، نیاز به هیچ گونه مبلغی برای سپرده گذاری در حساب شخص متقاضی و یا پرداخت کننده نمی‌باشد و مبلغ وام، با توجه به قیمت روز خودرو محاسبه و پرداخت می‌گردد.

با توجه به اینکه وامی که از روی سند خودرو پرداخت می‌شود، کمترین مراحل کارشناسی و اداری را دارد، بنابراین در زمان بسیار کوتاه قابل دریافت است. مزیت مهم این نوع وام است، که در مواقعی که به یک وام فوری نیاز باشد، بتوان آن را دریافت کرد.

در هنگام گرفتن انواع وام با سند خودرو، هیچ گونه انتقال مالکیت و یا انتقال فیزیکی خودرو به محل سرمایه گذار انجام نمی‌شود و خودرو در اختیار مالک باقی می‌ماند، و فقط سند خودرو در رهن موسسه قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: 9 مزیت وام خودرو بدون ضامن

وام با سند خودرو

راه‌های درخواست وام با سند خودرو

در مؤسسه تأمین سرمایه راپیت لون، وام‌هایی مانند وام روی سند ملکی، و وام روی سیم کارت، و سایر روش‌های مشابه ارائه می‌شود. اگر شما نیز به دنبال دریافت و تأمین سرمایه از طریق خودروی شخصی خود هستید، اولین قدم برای شما، ارسال درخواست به کارشناسان راپیت لون می‌باشد. از راه‌های گوناگونی، مانند پر کردن فرم درخواست وام و یا تماس مستقیم با تلفن های موجود، درخواست خود را ثبت نمایید. در مرحله بعد، پس از مشاوره با کارشناسان موسسه، تمام شرایط و محدودیت‌های مربوط به وام و همچنین شرایط خودروی شما به صورت کامل بررسی می‌گردد و در نهایت پس از تایید کارشناسان و توافق شخص درخواست دهنده وام، مراحل نهایی وام روی سند خودرو انجام می‌شود.

هم اکنون از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

فرم درخواست وام روی سند ماشین

    سوالات متداول

    پاسخ به پرسش‌هایی در خصوص وام روی خودرو

    آیا در هنگام دریافت وام، انتقال مالکیت خودرو انجام می‌شود ؟
    در زمان دریافت وام، سند و مالکیت خودرو، به نام شما باقی می ماند و فقط سند خودرو در رهن قرار می‌گیرد.
    آیا در وام با سند ماشین، به ضامن نیاز است؟
    برای دریافت این وام، نیاز به هیچ گونه ضامن حقیقی و تضمین اضافه نمی‌باشد.
    مدت زمان پرداخت این وام چقدر است؟
    با توجه به شرایط متقاضی و خودرو، این وام را می توان در کمتر از دو روز نیز دریافت کرد.
    آیا وام با سند ماشین، قانونی و شرعی است ؟
    دفتر ما موسسه حقوقی است و تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی در دفترخانه اسناد رسمی انجام می‌شود.

    تماس برای دریافت اطلاعت و جزییات بیشتر

    مشاوره رایگان با کارشناسان راپیت لون
    پاسخگویی سریع
    پاسخگویی سریع
    مشاوره سرمایه گذاری
    6

    مشاوره سرمایه گذاری

    بدون ریسک با خیالی آسوده و با کمترین هزینه ممکن سرمایه…

    دیدن خدمت
    وام روی طلا
    3

    وام روی طلا

    پرداخت 80 تا 90 درصد ارزش طلا؛ نگه داری طلا در…

    دیدن خدمت
    راپیت لون | مرکز تامین سرمایه و مشاوره سرمایه گذاری | وام خودرو | وام سیم کارت | وام با سند ملکی | وام روی طلا | وام فوری

    به راهنمایی و یا مشاوره مالی نیاز دارید؟

    تمامی حقوق محفوظ است.