وام روی سیم کارت

دریافت وام از طریق سیم کارت همراه اول، خدمتی از گروه راپیت لون

آیا برای انجام امور مالی روزمره خود به وام نیاز دارید؟ آیا همچنان برای به دست آوردن وام و مبالغ مالی خود، از روش های طولانی و پیچیده ای استفاده می کنید؟

اگر به دنبال تأمین سرمایه خود هستید، شاید با دانستن این موضوع، که می توانید وام روی سیم کارت خود دریافت نمایید، متعجب شوید که به سادگی می توانید مبالغ مورد نیاز خود را تأمین کنید.

چنانچه مالک یک خط سیم کارت باشید، با یک تماس تلفنی ساده، و یا پرکردن فرم درخواست وام، از سریع ترین روش دسترسی به وام بهره‌مند می‌شوید. دیگر نیازی به طی کردن مراحل طولانی و پیچیده نیست، وام از طریق سیم کارت، همه چیز را برای شما آسان کرده است!

شرط دریافت وام روی سیم کارت همراه اول

جزییات وام

با توجه به ارزش قیمتی سیم کارت های اپراتور همراه اول، می توان از آن به عنوان تضمین وام استفاده کرد. البته باید توجه کنید که برای وام سیم کارت نیز شرایطی وجود دارد که با در نظر گرفتن و رعایت آن، می توانید برای گرفتن وام روی سیم کارت همراه اول اقدام نمایید.

شرایط درخواست وام، همانند دیگر خدمات راپیت لون بسیار ساده و قابل انجام می باشد، و برای اقدام جهت وام، فعال بودن و مالکیت خط و همچنین ارزش قیمتی سیم کارت را باید در نظر گرفت.

این نوع وام فقط به سیم کارت های همراه اول و با پیش شماره 912 تعلق می گردد و همچنین وام برای سیم کارت های همراه اول، با ارزش حداقلی 100 میلیون تومان پرداخت می شود.

در زمان تقاضای وام با خط همراه اول، سیم کارت می‌بایست در حالت وصل و فعال، و به نام متقاضی باشد. و همچنین حضور صاحب سیم کارت در زمان انعقاد قرارداد، الزامی است.

مطالعه بیشتر: وام با سیم کارت همراه اول | شرایط و نحوه دریافت

مزیت وام از راپیت لون

مزیت گرفتن وام روی سیم کارت همراه اول

چنانچه با سایر انواع وام فوری از گروه راپیت لون آشنا باشید، این نوع وام نیز شامل مزیت های زیادی است که از جمله آنها می توان به کاهش هزینه‌های تامین مالی برای مشتریان اشاره کرد. همچنین، این وام به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در مواقعی که به یک وام فوری نیاز دارند، بدون نیاز به مراجعه به بانکها، نسبت به دریافت وام روی سیم کارت همراه اول اقدام کنند.

وام با خط همراه اول، به دلیل سرعت زیاد در استعلام و درخواست وام، می توان گفت که سریع ترین نوع پرداخت وام در زمینه تأمین مالی می باشد.

به دلیل ماهیت سیم کارت، و استعلام از آن، هزینه های درخواست وام بسیار پایین می باشد و می توان گفت، کمترین نوع دریافت وام است.

هنگام دریافت وام روی سیم کارت همراه اول، فقط سند سیم کارت در رهن قرار می گیرد. به همین دلیل سیم کارت همچنان فعال و قابل استفاده برای مالک آن می باشد.

وام با سیم کارت

راه های درخواست وام فوری روی سیم کارت

اگر شما نیز به دنبال دریافت وام و تأمین سرمایه از طریق سیم کارت و خط تلفن همراه شخصی خود هستید، مانند سایر وام‌هایی که از راپیت لون ارائه می‌شوند یعنی وام فوری روی سند ملکی، اولین قدم ارسال درخواست شما به کارشناسان مجموعه می‌باشد. از روش‌های گوناگونی مانند پر کردن فرم درخواست و یا تماس مستقیم با تلفن های شرکت، درخواست خودتان را ثبت بفرمایید. در مرحله بعد تمام شرایط و محدودیت های مربوط به وام و همچنین شرایط  و وضعیت سیم کارت شما به صورت کامل بررسی می‌گردد و در نهایت پس از تایید کارشناسان و تاییدیه شخص درخواست دهنده وام، مراحل نهایی گرفتن وام روی سیم کارت همراه اول انجام می‌گردد.

هم اکنون از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید

درخواست وام فوری روی سیم کارت

    سوالات متداول

    پاسخ به سوالات مربوط به وام

    در هنگام درخواست، انتقال سند انجام می شود؟
    در زمان دریافت وام، سند به نام شما باقی می ماند و فقط سند در رهن قرار می گیرد.
    آیا برای دریافت وام نیاز به ضامن هست ؟
    برای دریافت این وام شما نیازی به هیچ گونه ضامنی ندارید.
    مدت زمان پرداخت این وام چقدر است ؟
    این وام را شما میتوانید در کمتر از دو روز دریافت نمایید.
    این وام قانونی و شرعی است ؟
    دفتر ما موسسه حقوقی است و تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود.

    همین حالا تماس بگیرید!

    مشاوره رایگان تلفنی دریافت وام
    پاسخگویی سریع
    پاسخگویی سریع
    مشاوره سرمایه گذاری
    6

    مشاوره سرمایه گذاری

    بدون ریسک با خیالی آسوده و با کمترین هزینه ممکن…

    مشاهده
    وام روی طلا
    3

    وام روی طلا

    پرداخت 80 تا 90 درصد ارزش طلا؛ نگه داری طلا…

    مشاهده
    راپیت لون | مرکز تامین سرمایه و مشاوره سرمایه گذاری | وام خودرو | وام سیم کارت | وام با سند ملکی | وام روی طلا | وام فوری

    به راهنمایی و یا مشاوره مالی نیاز دارید؟

    تمامی حقوق محفوظ است.