شرایط وام خودرو فوری

گرفتن وام‌ از طریق سند مالکیت، راهکاری سریع برای تأمین مالی است. وامی که از طریق در رهن گذاشتن سند خودرو دریافت می‌شود، یکی از بهترین راه‌های دریافت وام است که توسط مراکز تأمین سرمایه پرداخت می‌گردد. چرا که برای وام فوری خودرو، نیاز به هیچ‌گونه ضامنی نبوده و از طرفی مراحل اقدام و دریافت آن، به صورت فوری انجام می‌شود. این موارد باعث شده که وام خودرو فوری، به بهترین و سریع‌ترین نوع دریافت و تأمین سرمایه تبدیل شود.

شاید در اینجا پرسش‌هایی مطرح شود، که اگر من یک خودروی سواری داشته باشم، چطور و چگونه می‌توانم، از طریق رهن قراردادن سند خودروی شخصی‌ام، بدون هیچ‌گونه ضامنی وام دریافت کنم؟ شرایط وام فوری خودرو در کرج و تهران چیست؟ آیا به خودروی من نیز وام تعلق می‌گیرد؟ و پرسش‌هایی مشابه این، که در ادامه به شرایط وام خودرو و همچنین نحوه پرداخت وام­­‌های فوری سند خودرو، به تمام و کمال می­‌پردازیم.

امروزه ممکن است هر شخصی، نیاز به دریافت وام پیدا کند. یکی از مشکلات وام گرفتن، وجود ضامن و طی کردن مراحل طولانی دریافت وام می‌باشد. از روش‌هایی که برای آسان‌تر کردن دریافت وام وجود دارد، وام خودرو فوری می‌باشد.

 

شرایط وام خودرو فوری در کرج و تهران

برای دریافت وام خودرو، باید پیش نیازها و شرایطی را دارا بود تا بتوان وام سند خودرو را دریافت نمود. برخی از شرایط مربوط به شخص درخواست دهنده و برخی نیز مربوط به وضعیت خودرو و مفاد قرارداد می‌باشد. که در اینجا شرایط مربوطه به خودرو، شخص متقاضی وام و مراحل دریافت وام را توضیح می‌دهیم.

شرایط خودرو برای درخواست وام

1-خودرو دارای پلاک تهران و یا کرج باشد

2-مدل خودرو باید از سال 1390 به بعد باشد

3-ارزش خودرو بالای 300 میلیون تومان باشد

4-وام فقط به روی خودروهای سواری تعلق می‌گیرد

5-وام به خودروهای عمومی و تاکسی تعلق نمی‌گیرد

توضیحات شرایط خودرو:

1-در اولین و مهمترین مورد باید گفت، پلاک خودرویی که سند آن برای دریافت وام ارائه داده می‌شود، باید متعلق به شهر تهران و یا کرج باشد. یعنی پلاک خودرو و آدرس نوشته شده روی برگه سبز خودرو، باید حتما داخل تهران و کرج باشد. امکان ارائه وام به خودروهایی که خارج از شهر تهران و کرج باشند، وجود نخواهد داشت.

2-مدل خودرو باید برای سال ۱۳۹۰ شمسی و بعد از آن باشد. به خودروهایی که سال 1389 و قبل‌تر از آن ساخته شده باشد، وام تعلق نمی‌گیرد.

3-با توجه به رشد قیمتی خودروها، امروزه بیشتر خودروهای موجود، در کمترین مقدار، مبالغ بالای چند صد میلیون را دارند. با توجه به همین مورد، یکی از شرط‌های اصلی، ارزش قیمتی خودرو است که باید حداقل ارزش قیمتی بالای 300 میلیون تومان را داشته باشد. که قیمت وام بر اساس ارزش روز آن محاسبه می‌شود.

4-وام فوری خودرو در کرج و تهران، فقط روی خودروهای سواری قابل پرداخت می‌باشد. و هیچ وامی به وانت و کامیون تعلق نمی‌گیرد.

5-وام خودرو فوری فقط به گروه خودروهای شخصی تعلق می‌گیرد. و خودروهای عمومی مانند تاکسی، واجد شرایط دریافت وام نیستند.

شرایط متقاضی برای درخواست وام

1-متقاضی باید دارای 18سال سن قانونی باشد

2-داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی و…

3-شخصی درخواست دهنده باید تابعیت ایران را داشته باشد

4-داشتن چک صیادی به نام شخص درخواست دهنده وام

5-نداشتن اعتبارات مالی بد مانند حساب مسدودی، چک برگشتی و بدهی مالیاتی و…

6-داشتن اسناد مالکیتی معتبر و قابل استعلام خودرو

توضیحات شرایط متقاضی:

1-همانند سایر امور، هر فردی که برای درخواست‌هایی مانند خرید، فروش، اجاره و سایر امور قانونی، باید 18 سال تمام را داشته باشد، تا بتواند درخواست وام خودرو فوری را به نام خود دهد.

2- هر شخص برای درخواست وام، و انجام مراحل اداری آن باید مدارک هویتی و شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه را داشته باشد.

3-برای دریافت وام سند خودرو ، تابعیت کشور ایران از الزامات درخواست وام است.

4-برای تضمین‌های لازم و انجام مراحل اداری، نیاز است که مالک خودرو و شخص درخواست دهنده وام، چک صیادی به نام را در اختیار داشته باشند و در زمان درخواست وام ارائه دهند.

5-داشتن اعتبار مالی بد مانند بدهی مالیاتی، معوقات بانکی و چک‌های برگشتی و… باعث می‌شود که، امکان ارائه و پرداخت وام به شخص متقاضی، وجود نداشته باشد.

6-تمامی مدارک خودرو، مانند سند مالکیت، برگ سبز و کارت خودرو، بیمه نامه، باید در دسترس و قابل ارائه باشد. چرا که باید مالکیت و اصالت خودرو استعلام گرفته شود.

 

وام خودرو فوری

اگر برای سرمایه گذاری و انجام امور مالی خود به دریافت وام نیاز دارید، می­‌توانید در تهران و کرج، بدون دغدغه و بدون نیاز به ضامن، سفته و چک، از وام خودرو فوری برخوردار شوید.

وام‌هایی که روی خودرو شخصی و به صورت فوری ارائه می‌گردد، در کمترین زمان و ساده‌ترین شرایط، به اشخاص پرداخت می‌شود.

car loan3 راپیت لون - مرکز تأمین سرمایه و وام

مدارک لازم برای دریافت وام خودرو فوری

برای انجام مراحل وام فوری خودرو در کرج و تهران، به مدارک شخص متقاضی وام و همچنین خودروی در رهن، نیاز است. مدارک شخص، از جمله مدارک هویتی و بانکی است و مدارک خودرو مربوط به اصالت و شناسایی مالکیت می‌باشد.

اولین مرحله دریافت وام ماشین فوری، آماده کردن مدارک می‌باشد. مدارک مورد نیاز برای دریافت وام به شرح زیر است:

*-کارت شناسایی متقاضی وام مانند کارت ملی

*-مدارک احراز محل سکونت

*-کارت خودرو

*-برگ سبز خودرو

*-بیمه نامه شخص ثالث خودرو

*-چک ضمانت (صیادی)

مراحل دریافت وام خودرو فوری

دریافت وام خودرو، در 1 تا 2 روز کاری انجام شده و پس از طی مراحل و عقد قرارداد، پرداخت وام صورت می‌گیرد. وام خودرو یکی از وام‌های فوری به شمار می‌آید که در کمترین زمان، مبلغ وام را دراختیار متقاضی قرار می‌دهد. دریافت این وام، بسیار ساده بوده و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و انتقال سند انجام می‌گردد. و تمامی این مراحل با هماهنگی و راهنمایی کارشناسان موسسه تأمین سرمایه، صورت می‌پذیرد که به طور خلاصه شامل موارد زیر است.

ارائه مدارک لازم:

همانطور که گفته شد، اولین مرحله دریافت وام ماشین فوری، فراهم کردن مدارک می‌باشد. علی رغم ساده و سریع بودن گرفتن وام، همچنان مدارک مهمی هستند که باید از قبل به همراه داشته باشید. این مدارک به طور کلی شامل مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، مدارک اثبات درآمد همانند صورت‌حساب بانکی، و مدارک تأیید محل زندگی مثل قبض‌های آب و برق یا قراردادهای اجاره و اسناد مالکیت هستند. و مدارک ماشین نیز که پیش‌تر گفته شده، کارت خودرو، برگ سبز خودرو، بیمه نامه و هر نوع مدارکی که به نوعی مربوط به خودروی شخص متقاضی است.

پس از ثبت درخواست اولیه برای دریافت وام سند خودرو در کرج و تهران، تمامی مدارک بررسی و مراحل دریافت وام آغاز می‌گردد.

کارشناسی ارزش خودرو:

پس از ارائه مدارک مورد نیاز از سوی درخواست دهنده وام، در ادامه لازم است، وضعیت خودرویی که قصد دریافت وام روی آن را دارید مشخص شود. این برررسی شامل، وضعیت ظاهری و بدنه خودرو، وضعیت فنی و همچنین کارکرد خودرو است که بر اساس شرایط بازار و سایر فاکتورهای مربوطه، قیمت آن تعیین می‌شود.

تعیین سقف وام:

پس از مشخص شدن و تعیین ارزش خودرو، سقف وام تعیین می‌شود. چرا که به طور معمول، 50 تا 70 درصد از ارزش یک خودرو، به صورت وام پرداخت می‌گردد. یعنی این وام سقف از پیش تعیین شده‌ای ندارد، و مقدار آن بسته به قیمت خودرو متفاوت است. البته توانایی مالی شخص متقاضی نیز، برای دریافت و بازپرداخت وام، از عامل‌های مهم تعیین سقف مبلغ می‌باشد.

ثبت نهایی و اجرای قرارداد وام:

در نهایت پس از دریافت صحیح مدارک، بررسی و قیمت گذاری خودرو، و همچنین تعیین سقف مبلغ وام، در صورت توافق متقاضی و موسسه تأمین سرمایه، قرارداد نهایی می‌شود و مبلغ وام به حساب شخص درخوست دهنده واریز می‌گردد. 

 

 

برای مشاوره در امور مالی و سرمایه گذاری، و همچنین درخواست وام خودرو، هم اینک با کارشناسان راپیت لون تماس بگیرید. 26293720-021

به طور خلاصه:

وام خودرو فوری، با توجه موارد و مزیت‌های گوناگونی مانند؛ سرعت دریافت وام، عدم نیاز به ضامن، میزان و سقف نامحدود وام، امکان استفاده از خودرو و تنوع در شرایط بازپرداخت، و بسیاری از موارد دیگر، به عنوان یک گزینه موثر برای بهبود و تأمین منابع مالی اشخاص شناخته می‌شود.

از این رو می‌توان گفت، در صورتی که این نوع وام با اطلاعات دقیق و انتخابی مطمئن همراه باشد، می‌تواند به اشخاص کمک کند تا نیازهای مالی خود را بهبود دهند. و مانند همیشه باید گفت بهترین تصمیم گیری، مشاوره با افراد مناسب و کارشناسان مالی، قبل از هرگونه درخواست وامی می‌باشد.

وام روی سند ملکی
1

وام روی سند ملکی

ارایه وام روی سند ملکی, به مقدار 50…

مشاهده خدمت
وام روی طلا
3

وام روی طلا

پرداخت 80 تا 90 درصد ارزش طلا؛ نگه…

مشاهده خدمت
راپیت لون - مرکز تأمین سرمایه و مشاوره سرمایه گذاری | وام خودرو، ملک، سیم کارت، طلا

به راهنمایی و یا مشاوره مالی نیاز دارید؟

تمامی حقوق محفوظ است.